sâmbătă, 7 aprilie 2012

Mi-e greu

Hmm ,ce ciudat e..E 23 ceasu si nu am somn.Sa fie oare din cauza dorului?posibil..sa fie oare din cauza durerii din suflet care parca ma apasa intr-un mod bizar si nu ma lasa sa respir in intregime aerul acru si gol ,care nu contine in molecula lui mirosul sau,gustul sau prezenta lui?
E absurd stiu sa tanjesc dupa un om pe care nu l-am vazut de o zi.Dar mi-e asa frica de astea doua saptamani,de sarbatoarea asta,de toate zilele astea goale care vor trece insuportabil de greu si culmea e ca telefonul e singurul reper care imi aduce aminte ca acel cineva lipseste.E si speranta si dezamagire in acelasi timp.Cum sa fac sa-i zic ca nu pot trai in asteptarea lui?Ca nu pot sa ma detasez de el atunci cand ma lasa in urma fie chiar si nevoit de situatie..Cum sa fac sa-i explic ca simt gelozie pt persoanele care au ocazia sa il aiba langa ele fie chiar si pt cateva ore iar eu stau si scriu un amarat de mesaj ,consolandu-ma ca timpul trece.Cum sa fac sa-mi apar sufletul de furtuna asta nenorocita de sentimente frante si ucise ,de goluri si iluzii ,de vise si vorbe nerostite?
Cum sa fac..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu