duminică, 3 iunie 2012

Vine o zi...Vine o zi cand totul va disparea.Iubirea mea a fost una nebuna,indecenta,obsedata..N-ai sa stii niciodata cat de mult te-am iubit ,n-ai sa stii niciodata cat suflet pierdut am in tine...cate fasii de sentimente ai rupt..de care ori ai injunghiat rani ..
Acum nu ma doare.Nu ma doare,pur si simplu.Am trait in infern..in lipsa ta,trista si goala ,seaca,instrainata de toti..Nu am ce sa-ti las in loc daca plec.Nu am ce sa-ti las ca amintire.Sufletul mi-e imprastiat..Eventual...niste cuvinte..cuvinte ce poate par lipsite de sens..Te iubesc.Si o voi face toata viata mea.
Uita-ma iubitule si-eu am sa fac la fel..

Un comentariu:

  1. Buna, va scriu pentru a va propune unui schimb de linkuri. Daca doriti sa faceti un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasati-mi un comentariu sau trimiteti-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul. La mine titlul e Bancuri
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere